Zou dit dan de oplossing zijn?

Standaard
Zou dit dan de oplossing zijn?
Mijn grootste probleem is dat ik zo’n moeite heb met opstaan. Als dat het ergste probleem is dan mag je in je handjes klappen met het leven dat je leidt (en dat doe ik ook), maar het blijft een probleem. (Ik ben bloedserieus als ik je vertel dat ik bang ben om zelfs op mijn trouwdag me te verslapen.)
Zou deze wekker misschien helpen? Ik vond hem op froot.nl. Voor diegene die het niet doorhebben; hij vernippert je geld!
Veel meer heb ik er niet over kunnen vinden, maar ik vrees dat hij niet over een snooze-knop beschikt…
Liefs,
Bep
Eén reactie »

  1. Pingback: Verlanglijstje « Tijd voor iets leuks

Geef een reactie

