Verlanglijstje

Standaard
Verlanglijstje

Sinterklaas is in het land en dat betekent; snoep, gezelligheid en; cadeau’s!

En hoewel ik dankbaar ben als er überhaupt al iets in mijn schoen ligt dit jaar, wilde ik jullie toch de spullen laten zien waarvan ik denk dat ze het leven beter, mooier en makkelijker kunnen maken, maar die gewoonweg te duur zijn om mijn verlanglijstje te zetten:

  • Deze printer, omdat hij er zo ontzettend vet en gebruiksvriendelijk uitziet.
  • Dit busje, (eigenlijk te huur via www.trouwbusje.nl) maar dan niet om te huren, maar om te hebben!
  • Een iPad, ik denk dat hier geen uitleg voor nodig is : )
  • Een iPad-tas van Versetta, omdat er gewoon een vensterje inzit voor je iPad, hoe vet is dat?!
  • En, waarom ook niet, nog een iPad-tas van Versetta
  • Of desnoods deze wekker, die wegvliegt als je op moet staan; het geluid houdt dus pas op als je het vliegende onderdeel hebt gevangen en terug hebt geplaatst in je wekker!
Ik moet wel eerlijk zijn over die wekkers trouwens, want die laatste is echt wel te betalen. Maar ik wil het mezelf stiekem gewoon nog niet aan doen, het lijkt me vreselijk!
Wat zijn jullie betaalbare, of onbetaalbare wensen voor de lieve Sint?
Liefs,
Bep
Geef een reactie

