De goodiebags van dit moment

Standaard
De goodiebags van dit moment

Zodra ik het woord ‘goodiebag’ zie staan, begint mijn hart sneller te kloppen; zo veel producten ter waarde van een gigantisch bedrag, en dat dan voor maar €20 euro of iets dergelijks! Binnen no time heb ik ‘m besteld, want ja, die dingen gaan snel, en voor ik het weet zijn ze uitverkocht.

En dan dat heerlijke gevoel als je het pakketje openmaakt, hmmm, I love it!

Gelukkig kan ik steeds realistischer bekijken of ik de spullen wel echt nodig heb. Want 3 douchegels van Nivea zijn leuk, maar ik weet toch dat ik ze niet snel gebruik, omdat ik gewoon eerder grijp naar mijn flessen douchegel van The Body Shop, die ik ook weer ergens in een uitverkoop heb opgedoken. Ook zit er vaak een bon in die ik niet gebruik, bijvoorbeeld van Ariane Inden, of een sauna aan de andere kant van het land. Niet echt bruikbaar dus.

Onderstaande goodiebags leken me absoluut wel de moeite waard, ik twijfel nog welke ik zal bestellen, maar wil ze alvast met jullie delen!

De KWF-goodiebag, waarbij je zelf kiest welk bedrag je ervoor over hebt, je gekozen bedrag wordt gedoneerd aan de KWF-kankerbestrijding. Het gemiddelde bedrag wat tot nu toe betaald is, is €6, 36, wat ik eerlijk gezegd best pijnlijk vind. Ook ik ben een koopjesjager, maar om zo weinig te geven voor zo’n goed doel én zo’n mooie goodiebag… Zou bij mij toch niet helemaal goed voelen.

Wat er in zit:

  • Unieke shopper aan twee kanten draagbaar t.w.v. € 7,95
  • Body Butter Duo Floral Açaí, Vanilla, Macademia of Sweet Pea t.w.v. € 17,50 **
  • Decubal Gezichtscème t.w.v. € 12,50
  • Sta op tegen kanker armbandje t.w.v. € 1,00
  • HealthCity dagpas t.w.v. € 17,50
  • Strijd tegen borstkanker armbandje t.w.v. € 3,99
  • Hippe ketting met sleutel t.w.v. € 14,95
  • Hippe armband met sleutel t.w.v. € 4,95
  • Sudoku Puzzelboekje t.w.v. € 2,99
  • Entreevoucher Thermen Bussloo t.w.v. € 29,50
  • Bratz pleisterdoosje t.w.v. € 2,39
  • Weleda gezichtsverzorgingset t.w.v. € 22,50
Zeker het Body Butter Duo (TBS) lijkt me heerlijk, maar ook de ketting en het armbandje zijn leuk. Bovendien ziet het Weleda gezichtsverzorging set er heerlijk uit.
Het Viva’s Superisepakket, voor €24,95. Dit is zo’n twijfelgevalletje met Nivea (overigens heb ik niks tegen Nivea hoor, maar ik pak er gewoon minder snel naar dan bijvoorbeeld Rituals of TBS). Verder ook wel leuke spulletjes, producten waar ik nog nooit van gehoord heb ook. Er zit ook een bon in voor de sauna, Thermen Bussloo, als het qua vervoer te doen is, is dat een absolute aanrader.
Wat er in zit:

Het Winter Survival Set, heel verleidelijk en €35,00. Er zit héél véél in!!! En ik zou ook alles wel gebruiken denk ik. Oooh, deze is echt leuk, bij elke letter die ik erover typ wil ‘m nog liever hebben!

Wat er in zit:

  • Rimmel Lycra pro nagellak ‘hot list’ (€6,99) Voor super mooie nagels
  • Veet gebruiksklare wasstrips (€11,95)
  • Milka Crispy Snax (€1,99)
  • Pickwick Caramelised Pear thee (€1,59)
  • Dr. Van der Hoog masker Sensational Sea Algae (€2,19)
  • Dr. Van der Hoog masker Romantic Roses (€2,19)
  • Boek: ‘Kamer’ van Emma Donoghue (€10,-)
  • Boek: ‘Onze Lieve Vrouwe van de Pijn’ van Elena Forbes (€19,90)
  • Fur Candle van Kaarsendeco.nl (€3,49)
  •  D-light Giftset van Kaarsendeco.nl (€2,99)
  • Labello Vitamin Shake (€2,99)
  • Nivea Visage Aqua Sensation voedende dagcrème (€11,19)
  • Orofluido schoonheidsshampoo (€11,-)
  • Hansaplast verwarmende en hydraterende verzorging (€6,99)
  • Ciaté paint pots nagellak ‘Sharp Tailoring’ (€11,99)
  • Ciaté paint pots nagellak ‘Cabaret’ (€11,99)
  • Treets Hittepit (€13,99)
  • Treets massagekaars (12,99)
  • Diadermine hydraterende reinigingsdoekjes (€4,99)
  • Kneipp Mint Eucalyptus douche (€4,99)
  • Herbacin handcrème (€0,99)

En dan hebben we natuurlijk nog de Glossybox, sinds afgelopen maand ook in Nederland. Hierbij abonneer je je op een goodie-bag-doos, die je elke maand ontvangt voor €12,50. Het is elke maand een verassing welke 5 producten erin zitten. Leuk concept vind ik, maar ik vind het nogal wat, zo’n abonnement. het is wel €150,- per jaar, terwijl je niet weet of er bruikbare producten voor je bij zitten. Om de Glossybox van afgelopen maand te bekijken raad ik je de review van Vera Camilla aan, en het filmpje van Serena. Ik vond ook het artikel van Tamara, die beschrijft waarom ze het niet gaat doen, ook een aanrader om te lezen.

Ik ben benieuwd naar wat jullie gaan bestellen, en vooral ook of, en wat ikzelf ga bestellen : )

Fijne maandag verder,

Liefs,

Bep

(Bron afbeelding Glossybox; veracamilla.nl)

»

  1. Pingback: 9 Cadeau’s waar je iedereen blij mee maakt « Tijd voor iets leuks

  2. ik hb zelf de goodiebag tegen kanker.
    heel leuk pakket inderdaad, vond het ook al zo erg dat men er zo weinig voor betaald! het is voor een goed doel… dan kan je toch wel wat gunnen!?
    bedankt voor de tips 😉 X

    • Ja precies, want als €6,36 het gemiddelde is wil dat dus zeggen dat er vast mensen €20,- hebben gegeven, maar dus waarschijnlijk ook een heleboel gewoon €1,50 ofzo. Echt lullig…
      Maar fijn dat het pakket je beviel!

  3. Hoi Meis,

    Wat leuk dat je naar mijn blog vermeld,ik heb net op je blog rond gekeken, erg leuk blog zeg 🙂
    Ik heb vandaag besloten om een domeinnaam en hosting aan te schaffen, en ga ook wordpress proberen. Voorlopig nog geen goodiebags, te veel producten die ik niet wil uitproberen, maar wel erg leuk om over te lezen.

    Groetjes Tam

Geef een reactie

