Nog 2 last-minute cadeautips!

Standaard
Nog 2 last-minute cadeautips!

In mijn vorige artikel vertelde ik al 9 cadeautips, maar ik heb er nog 2!

In de Xenos zag ik het volgende staan:

Wat een ontzettend leuke dingen, en helemaal niet duur ook. Echt een aanrader dus!

Verder zag ik dat de zogenaamde ‘Gift Cubes’ van The Body Shop in de aanbieding zijn, daarin zitten een douchegel en bodylotion in dezelfde geur. Leuk voor in je schoen : )

 

Slaap lekker, en tot snel!

Liefs,

Bep

Geef een reactie

