Even eerlijk zijn

Standaard
Even eerlijk zijn

Ok, laten we eerlijk wezen. Dat stukje gister was natuurlijk niet echt boeiend he. Dat was meer twitterwaardig dan blogpostwaardig. Heel onsamenhangend verhaal ook.

Ik kan wel gaan vertellen waar het door kwam, maar weet het eigenlijk niet, gewoon niet goed over nagedacht vrees ik. Was er in ieder geval niet blij mee achteraf, dus dat motiveert weer om lekker aan de slag te gaan!

Sowieso staan er wat leuke dingen op de planning, ik wil;

  • Een domeinnaam aan gaan vragen
  • De layout meer eigen maken, in plaats van dit theme wat ik ook al op andere blogs heb gezien (het is een leuk theme, daar niet van, maar voelt toch alsof je samen op een feestje bent en dezelfde H&Mjurk aan hebt.
  • Een winactie gaan houden, zodat ik er misschien ook wat lezers bij krijg. (Ja, als ik toch eerlijk ben, een winactie houden doe je niet alleen voor je lezers voor mijn gevoel, maar ook zodat je extra likes en volgers krijgt, toch?!)

Als jullie tips hebben hoor ik het graag!

 

Liefs,

Bep

Eén reactie »

Geef een reactie

