Hoe zorg ik dat ik wakker word?! – Update

Standaard
Hoe zorg ik dat ik wakker word?! – Update

Een week geleden vertelde ik over mijn wakker-word-probleem, vandaag ga ik jullie vertellen hoe het is de Sleep Cycle App heb ervaren.

Wat ik zou gaan doen

Vanaf vorige week zou ik, twee weken lang, de app ‘Sleep Cycle‘ gebruiken. Hier kan je in mijn vorige artikel meer over lezen, en vandaag vertel ik hoe ik de eerste week ervaren heb.

Week 1:

Dag 1: Vol goede hoop werd ik gewerkt door een prettig muziekje. Maar helaas, mijn ochtendhumeur was even aanwezig als altijd, ik drukte op ‘Snooze’ en viel weer in slaap.

Dag 2: Ik ben ‘m vergeten te zetten, hoe krijg ik het voor elkaar!

Dag 3: Omdat ik de hele tijd smsjes kreeg heb ik het geluid uitgezet. Dan werkt de wekker niet. Aargh, in plaats van vrolijke ochtenden levert het tot nu toe alleen maar stress op!

Dag 4: Weer niet heel vrolijk wakker. Het muziekje is wel prettig moet ik toegeven, maar ik heb niet echt het idee dat het werkt, dat mijn iPhone echt doorheeft in welke slaapfase ik zit…

Dag 5: Weekend! Lekker geen wekker : )

Dag 6: Weekend!

Dag 7: Hoor je zo, de wekker staat ingesteld op 08.30, dus rond 09.00 horen jullie meer.

Conclusie tot nu toe:

Niet wat ik ervan hoopte helaas… Maar ik moet er wel aan toevoegen dat ik ‘m ook maar 2 dagen heb getest! Woensdag en donderdag heb ik dingen fout gedaan, en zaterdag en zondag zet ik als het kan geen wekker. Maar drie maal is scheepsrecht dus hopelijk krijg ik vandaag waar ik op hoopte… Jullie horen het om 09.00!!!

Liefs,

Bep

(Bron afbeeldingen: weheartit.com)

Geef een reactie

