TBS Spiced Pumpkin Bad & Douchegel

Standaard
TBS Spiced Pumpkin Bad & Douchegel

Volgens mij heb ik een primeur te pakken; de BodyShop heeft een nieuwe douchegel, een Special Edition zelfs; Spiced Pumkin! Ik zag ‘m staan en kon ‘m niet laten liggen; wat een zalige geur!

Een beetje onderzoek op internet deed mij vertellen dat er een wedstrijd is geweest voor een nieuwe geur voor een nieuwe douchegel-geur. Deze werd gewonnen door ene Stephie J. Wilheim, die als geur pompoentaart had bedacht. Ze versloeg daar 8000 anderen mee!

Hartstikke leuk en origineel, maar vaak ben ik niet zo weg van deze speciale, creatieve dingen (denk aan Joppie-saus-chips). Gelukkig vind ik deze douchegel wél ontzettend geslaagd.

Geur

De geur is, zoals gezegd, kruidig en pompoenerig. Nu eet ik niet dagelijks pompoen, maar de kruiden herken ik wel, ik ruik duidelijk kaneel en ook kruidnagel. Een echt winters geurtje dus! Hij ruikt heel erg warm, en ik vind ‘m dus ook ideaal voor deze koude winterdagen, echt een douchegel om te gebruiken als je door de natte sneeuw thuis bent gekomen, om daarna je pyama aan te trekken en met warme chocolademelk tv te gaan kijken. Jammergenoeg blijft de geur niet zo lang hangen, na het douchen is ie eigenlijk al vervlogen. (Dat kan ook een voordeel zijn als je daarna parfum wil gebruiken).

Werking

Tja, hij maakt me wel schoon geloof ik. Ik heb niet het idee dat mijn huid extra wordt gevoed ofzo, maar hij wordt er ook niet trekkerig van. Ik gebruikte deze douchegel met een puff, zodat het lekker ging schuimen.

Conclusie

Een douchegel die qua werking niet zo bijzonder is, maar qua geur zeker wel! Ik ga absoluut nog wat flessen bijhalen!

(Overigens is er momenteel een actie gaande; 3 flessen voor de prijs van 2!)

 

Liefs,

Bep

Geef een reactie

